- kräksjukan?

det är sååå kul att vara sjuk, INTE! Söndagsnatt drabbades jag av magsjuka, kräksjuka, magkatarr, matförgiftning... nått av de iaf. vet inte vad men... det var väl inte så grovt med kräkningar, men dagen efter så kunde jag inte ställa mig upp för jag trodde jag skulle svimma.. susade i öronen å huvudvärk. Nej fy! men nu är jag bättre, men känner mig lite konstig i magen :/ Hoppas jag känner mig helt 100 snart, har mkt på gång.. bland annat blire jobb imorgon, kort pass dock :( sen hem till älsk och säga hej & hejdå för han åker till sälen, fredag blire att gå upp tidigt för att kunna somna på kvällen...kommer även att ha släkt här för att fira pappi, sen på lördag blire högskoleprovet! :'( och på kvällen 20års fest hos anna :)

Nu har jag suttit och övat på högskoleprovet en stund, det får räcka för ett tag! ;) usch det tar verkligen kol på en.

Puss / annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback