- stockholm

Åh helgen i stockholm var underbar. Kom dit vid 10 lördag förmiddag och åt lite smörgåsar och kaffe hos martin syster Sofia. sen bar det ut på stan en sväng... Handlade inte så mkt, en kofta från zara. Sen kollade vi även lite på stockholm marathon, jag skulle vilja kunna anmäla mig med glädje till det, men nej! Så satt vi och mös i solen vid slussen med ett varsitt glas i handen.
Sen var det bara och ta tunnelbanan hem till sofia och vila + göra sig i ordning för kvällen.
Klockan 18, spatserade jag Sofia och martin mot solna centrum där vi skulle möta deras föräldrar. sen vidare mot Norra Brunn. En helkväll med god mat och Magnus Betnér, även 3 komiker till som jag inte minns namnen på.
Sen tog vi tunnelbanan hem igen.. å såg en sprutnarkoman, asså när han gjorde det de är bäst på. Fyy ! Jag tycker att det är äckligt att se sådant, sånt som man inte är van med.
Nästa dag åt vi frukost och plockade iordning våra grejer. Sen tog vi en tur i solna centrum, där det blev lite mer inhandlat! :D
Martin köpte inlines..så jag har kommit på att jag med vill ha det! Får bli att köpa ett par.
Iaf. så åt vi foccacia, om det nu stavas så, det är i princip varma mackor, asgoda.
Sen bar det hem mot karlskoga igen!

så idag har jag träffat min kära lisa som kom hem från Italien i natt. Vi har gått igenom våra scheman och kollat när vi är lediga tillsammans å så, för nått kul ska väl vi som jobbar ha, eller?! :)

Puss / annelie
måste säga att jag är jävligt dålig på å ta kort!

Kommentarer
Anonym säger:

absolut ska vi som jobbar ha sköjj i sommar ;D vi har ju massa planerat =) pusslove

2009-06-06 | 14:00:38
lisa säger:

de innan var från mig.. haha

2009-06-06 | 14:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback