- när ska detta sluta

Ja, hur mycket regn finns det där uppe i det blå(läs grå)?? Jag får panik, jag vill få lite sommarfärg på kroppen, njuta av sommaren innan det blir kallt igen!
Nu har ju alla studenter gått ur skolan och ingen har haft riktigt bra väder, såklart att de skiter i det eftersom det största på många år nu hänt. Grattade min kära vän linda i onsdags och även David. De var väldigt glada, så glad som man ska vara likosm. På eftermiddagen bar det av hem till linda där hon bjöd på mat och paketöppning. På kvällningen va vi som inte tagit studenten hos sara och sen begav vi oss till brickan.


               


               


Fredagen skulle bjuda på party, men så blev det inte. Lisa och jag intog soffan och kollade film istället. Twilight, som Lisa är helt förälskad i. Det var iaf. mysigt.
Party blev det istället på lördagen, jag blev upphämtad av Alexandra vid 15 tiden. Så gick vi ner till kronis och inhandlade lite mat till kvällen. Kycklingfilé, färskpotatis, sallad och vitlöksbröd och virres vitlökssås, den det var drag i. Matan blev klar efter många om och men, och det var jättegod. Det var lite varvning med att laga mat, springa ner till kronis för att handla strumpbyxor, smink och hår, dricka lite. Efter maten var det bara att partaja fritt. Vid 20.00 skulle vi se björn rosenström, bra som vanligt! Tråkigt att det var regn bara. Men det var en toppen kväll. Senare intog vi statt, jag har aldrig sett så mycket folk där. Typ värre än juldagen, men det var så jädra kul.
Här kmr lite bilder.

               


           


Sådär nu ska jag gå ner och käka lite mat sen blire jobb!

Puss / annelie

Kommentarer
Alexandra säger:

Vilken kväll det var i lördags, super duper kul ! =) Det måste vi göra om någon helg ! Tack tjejor!

2009-06-15 | 18:04:12
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/abourarre
Alexandra säger:

så nu blev det rätt adress ;)

2009-06-15 | 18:05:48
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/aboutarre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback