- jöbbig helg

Helgen skulle bjuda på en helt galet kväll hos lisa... det gjorde det nog också för vissa, men inte för mig. Nej, fredag morgon ringer de och frågar om jag kan jobba helgen...... OKEJ !?  men men kmr två storslagna helgen nu framöver då jag är ledig så det blir bra! Hade jätte kul iaf. hos dig lisa! kul å träffa massa folk.
Nu blire att börja gå på schema till veckan, GÖTT! Den här veckan blir fullspäckad.
Ikväll ska vi kolla på balen, i morgon blire förflyttningsteknik, på onsdag jobb + studenten(hoppas de får fint väder!), torsdag blire jobb, fredag informationsträff + party, lördag party, söndag SLAPPARDAG!

Nu ska jag faktiskt gå ner och värma lite mat.

Puss / annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback