- karlstad

Nu var den här helgen över! sitter hos love, fast han är i bråten. Har fixat lite här... Nu väntar jag på att twilight ska bli nedladdat för den ksa jag se. Martin vill inte se den så jag får väl kolla själv när han ändå inte är hemma.
om ni vill veta vad jag har gjort i helgen så har jag umgåtts med fialotta, i fredags. Vi kolla lets dance. Och i går var jag och älsklingen på en tripp till karlstad. Först till forex, en snabbis till bergvik för att äta bakadpotatis, som inte fanns :( fick bli kycklingsallad. Och sen till löfbergslila arena för å kolla hockey :)
sen åkte vi hem åt tacos och mös.
Ikväll blire svettis med sarah :) å sen BECKmys ikväll! :)
Hoppas älsk kommer annan jag måste dra!

Nästa helg blire sälen :D fan va kul. mIndre tråkigt att anna kmr hem och jag missar middag med tjejerna :( men dem finns kvar. man kan inte va med på allt som sagt.

Puss / annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback