- jul & nyår

Har inte skrivit på länge.
För det första JUL! :)

23:dje: Tjuvstartade med julmat hos martins föräldrar :) Efter att vi varit i örebro i ALL julrusch och handlade de sista julklapparna.

Jag jobbade 7-15.45 på julaftonen, kom hem till min undrebara släkt sen och åt gott och hade trevligt. Fick många fina klappar :)

Juldagen: Jobb 7-13.45, sen åkte vi hem till farmor och åt julmat sen fest på kvällen :) Mycket folk på statt, kul var de.

Annandagen: Åt hos turkey hos min gammelfarmor, det var gott :) blev en lugn kväll där.

Mellandagarna: Martin och jag åkte in till örebro för att handla på rean. Jag hittade en "ute-väst" som jag titttat på på hm förut, gav 150 för den, nice va ? :P Köpte även en tshirt, AMORhalsand <3 ;) och lite småsaker.

Nyårsafton: Träffades hos carro vid 15 :) Jag, Anna, Lisa; Carro, Sofia, Kristin, Sofie och Sara skulle fira nyåret. Först lagade vi mat och gjorde oss iordning, sen åt vi maten, trerätters på 30 min ;) inte illa pinkat va :P HAHAHAHA. Skagentoast, fläskfile med potatisgratäng och sallad och bea :) till efterätt, sofias gudomliga pannacotta. Sen drog vi till folketshus och firade in det nya året. jätte kul madde :) puss

Nyårsdagen: slappardag :)

Idag: Jobb. Skulle först jobba 7-11, när jag kom till jobbet frågade de om jag kunde jobba till 15.45. SJÄLVKLART ;) och jobb heeela helgen :)

Nu: Väntar på älsk, ska laga mat och ha mys.

Puss / annelie
ha ett bra 2009 alla :)



Kommentarer
Anna säger:

Bästa nyår hittils! Annelie fråga Madde vems kamera det var som flöt runt på festen och skicka bilderna t mig :D P.S Hälsa Madde tack för den lyckade festen!

2009-01-03 | 10:43:51
Anna säger:

Bästa nyår hittils! Annelie fråga Madde vems kamera det var som flöt runt på festen och skicka bilderna t mig :D P.S Hälsa Madde tack för den lyckade festen!

2009-01-03 | 10:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback