- bio

Dagen har väl inte bjudit på så mycket. Frukost och film. En liten damsugsrunda. En snabb liten lunch. En promenad ner till stan, alone :( Handlade lite mat, en fin fin badrumsmatta och handkräm. Sen promenerade jag hem igen. Martin är i bråten nu och jag sitter själv här.
När martin kommer hem ska vi göra iordning kycklingfilé, potatisgratäng, tomat- och mozarellasallad och bea :) MUMS!
Sen blire biiiiiiio :) Längesen jag var på bio. Men det ska bli mysigt. Wallander blire, looooove it!

Puss / annelie


Kommentarer
jessica säger:

åå, den vill jag också se, var den bra??

2009-01-10 | 10:35:05
Anna säger:

Gumman var du på stan själv! åhh ne nu får du komma hit bannemej! hade sista arbetsdag igår, det var lite intressant kan jag lova!

2009-01-10 | 10:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback