- tisdagsfika

Jag älskar das wetter :) Kan vintern vara finare än den är nu. Om det håller på så här får den gärna stanna ett tag :P Nej men våren längtas det allt efter :) När man kan gå lättklädd, inga tunga kläder å framför allt få solbrännan :)
Idag har jag fikat med lisa och fia på som hemma, det får nog bli våran tisdags-syssla :P Tisdagar är en dag mitt-i-veckan, som kan behövas piffas upp och få en höjdpunkt :) Fler kan gärna få ansluta? :)

Sen har jag faktiskt sökt två jobb i norge.. får se vart det leder, har planer på att söka fler iaf. När älsk är där skulle det vara så roligt att också jobba där, å anna såklart. Men sen hoppas jag ju även att jag kommer in på nån skola snart, vill gärna ha det klart så fort som möjligt eftersom det blir svårare när man ska ha familj och om man har flyttat hemifrån å så. Så högskoleprovet får det bli 28 mars. Så anna du får inte ha fest den 27! ;) hehe

Imorgon vill jag ta en morgonpromenad. Gå upp i tid, gå ut och sedan ta en dusch. Har varit allt för morron trött mån å tis :S även sön då! Så får det nog bli. Men nu ska jag lägga mig och läsa bok.



Puss / annelie



Kommentarer
Anna Palmér säger:

Meeh fuck unge det kanske jag visst ska eller den 28 beror på jobb o.s.v :( 20 år är ett stort tal vetty!

2009-02-10 | 23:32:31
Bloggadress: http://annapalmer.blogg.se/
jessica säger:

jag ansluter gärna dom tisdagar jag är ledig :D

2009-02-11 | 09:24:15
Lisa B säger:

jaa tisdagar är de verkligen fika:D de får bli en tradition =). FAAN glömde bort att Anna klankse ska ha fest dager före vi ska göra högskoleprovet:S de kommer inte gå:( då får vi va nyktra =(

2009-02-11 | 19:17:22
Lisa B säger:

jaa tisdagar är de verkligen fika:D de får bli en tradition =). FAAN glömde bort att Anna klankse ska ha fest dager före vi ska göra högskoleprovet:S de kommer inte gå:( då får vi va nyktra =(

2009-02-11 | 19:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback