- tavlor

idag har jag gjort om i mitt rum! :) haha nej men jag har satt in andra bilder i mina tavlor. Jag tycker att det är kul att pussla med sånt :) jag tycker bilderna är fina så jag vill visa dom för er! :)

jag har en trippertavla ni vet med bilder på rad, från IKEA, såklart ;) ahaha
så här ser den ut, om ni kan tänka er med ram runt ;)







sen har jag två ensilda ramar med dessa bilder i :)





min vägg är fin nu :)

Jag svarar på lite komments:
Jessica, du får jätte gärna fika med oss när du kan :) tisdagar kl halv 3 ;)
Anna, jag har betalat 350 kr för ett prov, just de PROV! å det tänker jag göra mitt allra bästa på :P så jag tror du får ta den 28 eller så får jag vara nykter å gå hem å lägga mig 21.00! ;) HAHA
Lisa, INTE UNDER 1.0! ;) HAHA Det blir å plugga hårt.

Puss / annelie


Kommentarer
Saraah säger:

Du e bäst! as fina bilder på oss! jag ska med skriva ut dom o rama in:) <3

2009-02-11 | 23:56:10
Anna säger:

Vi får väl se vad jag kan göra åt saken

2009-02-12 | 00:25:00
Lisa B säger:

hihi fina bilder =)

2009-02-12 | 09:20:03
fia säger:

va fint : ) hihi. haha, tisdagar den nya fika dagen ; D haha. ni kommer klara provet galant tror jag : )

2009-02-12 | 13:13:58
jessica säger:

va skönt ;) haha.. klockan halv 3, det ska jag komma ihåg.. hör av mig till veckan om ja hinner :)

2009-02-12 | 18:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback