- staden

Idag har jag varit på af. pga. jobbgaranti för ungdomar. Det lät lite jobbigt, men får se hur det går. Efter af. en tur på stan med fia & lisa, för att shoppa ny forre, ny mascara och ett RÖTT nagellack, har dock inte provat det, så får väl se om det verkligen är RÖTT nu!
Sen ett besök på "som hemma" eller inte. mysko namn.... men  men, det var väl fint där inne. :)
Fia slira när hon skulle släppa av mig hemma hos mig, det var kul :P trodde jag skulle få butta, men det gick ändå ;)
Byta om och fara till davids med sarah, Step :)
Nu är jag hemma och ska snart käka potatisgratäng och karré. Mums.


ni är underbara!

Idag äre töp och andra. wiiie
Puss / annelie


Kommentarer
sofia säger:

haha, jävla bil vettu ;D trodde jag aldrig skulle komma därifrån !

2009-02-05 | 14:50:04
Bloggadress: http://frokenkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback