- fort fort

Åh, det är inte klokt vad helgerna går fort! men har haft en bra helg iaf, det är det som räknas. eller rättare sagt har hela veckan varit underbar.
Lisen har sovit hos mig, har haft myskvällar med girlsen och avslutningsvis en helg med love.
Igår va vi på strandkanten för att martins pappa har fyllt 50. Det var underbart god mat och allmänt mysigt. Inte ofta man gör sånt likosm. fast det är väl det som är det roliga, att man bara gör sånt ibland.
Och på dagen var martin och jag i örebro och hämtade hans syster som kom med tåget och gick lite på marieberg. Åh, man vill bara handla sig pank! men det tillåter inte budgeten.

Men nu ska jag lägga mig och mysa med love innan han åker, sen blire träning och beck ikväll :)
Puss / annelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback