- åh vilken härlig dag

Idag har det varit en riktig slappardag. Va hos martin på förmiddan, eller ja till typ halv 5. För då kom lisa och hämtade mig, så tog vi en tur till stan för att förbereda morgondagen :) eheh
Där träffade vi sofia och linda. Så i följde med dem in på paris, för de skulle käka. Jag och lisa skulle inte det, men efter en timma kom jag på att jag skulle ha kycklingbaguette. Hon skulle vara snäll och göra iordning en halv åt mig, men den kom aldrig :O haha hon hade glömt, och jag trodde att hon febrilt hade kämpat ihop den på en halvtimma. men det visade sig att hon hade glömt. men det kändes bättre än att hon hade stått med den där så länge liksom. Så jag fick en som var klar :P

Sen åkte jag med linda och sofia till kronis. vi skulle ha nått gått, men när vi kom dit insåg vi att vi inte var sugna.. köpte en chipspåse och ramlösa iaf. som gillades :P
Vi släppte av linda hos henne så hon kunde ta sin bil till mig, där våran kväll skulle spenderas, så hon kunde ta bilen till jobbet(statt) senare. Linda dyker upp och ber mig och fia att följa med och tanka, ifall vi skulle få BUTTA på :P hahah men när vi kommer fram vill inte tanklocket öppna sig! sofia försöker och vips så öppnas det! Linda stoppar i pengar, men att trycka på klar-knappen gick visst inte. och hon skulle inte få några pengar tillbaka om hon trycker på avbryt. sofia försöker och vips så funkar det att trycka på klar-knappen :) hon har att jesusfingrar den där kvinnan.

Sen fick vi finbesök :) av Madde, Jessica och Jenny :) Det var väldigt trevligt tjejer att träffa er! vart en tidig kväll, lite tråk, men vi får träffas lite oftare :D

Nu sitter jag hos martin, han är på bio i örebro. Får se vad jag ska pyssla med innan han dyker upp... Får nog kolla nån film.

Puss / annelie

Kommentarer
jessica säger:

verkligen trevligt, och verkligen tråkigt att dagen tog slut så fort.. men det var skönt i morse vill ja lova, att vaakna någorlunda utvilad.. hoppas vi ses snart ige :)

2009-02-14 | 18:21:11
jeennyy säger:

vill ses snart igen annelie! :D

2009-02-15 | 18:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback