- monday

Då var man hemkommen från jobbet. Har kollat lite bil och ringt runt(läs pappa har) å så. Hade kollat in en skitfrän, Mazda 323, men den va såld. Nu står jag i kö på en Polo. Den verkar passa mig, dock ingen AC, men det kasnke det inte finns i så små? Det räcker med KD ;)

Nu har jag iaf. gjort mitt val. Blir HM i vår och så får vi se om det blir skola till hösten ist. Jag gillar HM :)
Så har jag fått för mig att jag vill flytta, hittat en skitfin lägenhet på blocket! :D men men det får vi se hur det blir med den saken.

Blidde ledig på onsdag ist. Då måste jag verkligen leta de sista klapparna!! Kan knappt fatta att det är jul om cirkus gurka en vecka. Martin kommer hem på lördag och är ledig i två veckor, myyyyyyyys. Dock är inte jag ledig.

På torsdag blire det kulbord hos Sarah, mysigt :P

Nu ska jag försöka göra något vettigt.

Puss / annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback