- att välja rätt

Hur ska man veta vad man vill göra resten av livet när man bara är 20 år?
- Ingen aning, men man borde veta det nu, känner mig stressad.
Äre sjuksköterska jag vill bli? Jag tror det, men vet inte.. Var det något jag bara fick för mig? Och när jag var arbetslös växte då min "pluggarglöd"?
Jag pluggade upp matte C, inte så kul att plugga.... Fick jobb på HM och pluggarglöden försvann helt.
Nu vill jag jobba ock tjäna pengar... flytta, skaffa bil, barn och djur. Men var kommer utbildningen in i bilden?
Kan man inte "jobba upp sig"?

Usch för livet ibland. På återseende!

Puss / annelie

Kommentarer
jessica säger:

h&m är väl inget dåligt jobb om du trivs ba där och känner att du vill satsa på familj å grejer istället! du kan ju plugga fast du är 30 liksom om du ångrat dig å vill plugga!

2009-12-10 | 17:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback