- vardag, igen

Då var det vardag igen. De flesta har börjat jobba igen efter sina semestrar och det känns som om sommaren var över. Det känns nästan lite skönt att inte ha någon semester överhuvetaget. Min älskling började med jobba idag och det är alltid lika jobbigt när han ska länma sverige! Jag fick jobba till 16 idag, skulle egentligen gått till 13.30, jättebra å få lite extra i kassan. Så har jag kollat lite resor, är sugen på å ta en med min älskling, snarast! Men vet inte vart det är mysigt att åka. Är faktiskt väldigt sugen på egypten, ser så vackert ut. Aja, det återstår att se.
Var ute och gick med alex vid 20. Vi gick i aggerudsspåret och pratade lite om hennes resa till turkiet. Får surfa vidare på resor imorgon. Nu ska jag kolla färdigt beck, sen sussa för imorgon börjar jag 07.00! :(

Puss / annelie

Kommentarer
Amanda - Världens lyckligaste blivande mamma ♥ säger:

Ne men hej =) Vad trevligt =) Nu har jag hittat hit också =) hoppas allt är bra, hur ser jobb planerna ut för dig då ?

2009-08-05 | 14:16:30
Bloggadress: http://dujagden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback