- sjuk

Kära vänner och bekanta, jag har gått och blivit sjuk. Ont i halsen, bara ont i halsen. Men det är inte halsfluss, det känner jag, för jag kan stå ut, men det kanske är början på en fluss. Aja, har ingen pojkvän att smitta ner för han är i norge, lite väl länge denna gång. Men desto roligare när han kommer hem.
Sista jobb veckan på schema. och ska vara ledig imorgon för att jag är sjuk, jobbade i helgen och kände att jag inte ska anstränga halsen så mycket mer. Hoppas jag blir bättre i slutet av veckan iaf, för då vankas det kräftskiva med nära och kära :)

hoppsnopp
Puss / annelie

Kommentarer
Anonym säger:

Mmm de va lite läskigt.. typ ens hela liv i den! Men men nu har jag den, fast väskan är lite trasig men ska försöka få ut de på nått vis! :)



Jaa jag får göra de:) <3



Puss

2009-08-09 | 21:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback