- weekend

Hopp, då var den här helgen snart över!
Fredagen bjöds det på kalas.. två till och med. Först var vi hos muttis kusier. Där bjöds det på mat och trevligt sällskap. Kul att träffa Linda som bor i London annars.
Sen skulle jag vidare på 19års kalas. Linda B har nämligen blivit ett år äldre. Det var hur kul som helst hos Linda, träffa glada vänner och glömma vardagen för en stund. Statt var väl lite mindre kul kan man säga. Pudlarna var väl inte det bästa jag har sett, men men...
Lördagen bjöd på kräftskiva i rosensjö. Det var också mycket trevligt, bara det att jag inte riktigt var i stämning, kände nog att jag började bli sjuk. Jag är fan alltid sjuk! usch, men då äre mer c-vitamin som gäller! Tack iaf. för en trevlig kväll :)
Söndag idag, det känns jädrigt tråkigt att vara sjuk! Har hämtat min cykel hos martin, suttit hemma och vunnit på triss såklart :) hehe 25 spänn, wow.
Vid halv 7 kommer det lite folk hit, för mamma ska ha cosmopharma-party. Vet om det stavas så men men.. det är smink, hud- och hårvårdsprodukter. Det blir spännande.
Lisen är ju hemma också, men det får bli att träffa henne imorgon, hoppas att jag känner mig bättre då!
Skulle ju börja träna idag med.. hur blev det med det? Fast man kan ju inte köpa träningskort när man är sjuk, det känns onödigt!

Puss / annelie

Kommentarer
elin säger:

Synd att du är sjuk :( hoppas de går över fort..

Klart du ska fortsätta läsa min blogg! ska försöka & ta tag i dedär ikväll när fisen somnat! :P

2009-08-30 | 17:44:04
Bloggadress: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback