Ö & B

Hej hopp!
Idag har jag och Alexandra varit på VIP-kväll på Ö & B. Jag handlade för 250 och fick en massa nödvändiga saker för det :) Bla. köksgeråd, mammy. ahhaha. Hälsoartiklar, mamy IGEN! :O Jag säger såhär: Tvål, shampoo, Balsam, Tandkräm, body butter, ansiktspeeling, fotbadsbalja, spagettislev, marinadpensel, slickepott, provsticka, matlådor.. aa det var väl typ de.. mkt va ? :P Jag tror Ö & B kommer gå bra i kga, även skokanonen och elgiganten. Det är sånna affärer man inte skulle önska komma, men är väldigt bra å ha liksom. :)

Imorgon åker jag till sälen med Martin. Jag vet att det låter som en dum idé, men jag kan gärna ta det som en solsemester, ska blir skönt att komma bort från kga ett tag :) Adiooooooooooooooos

Puss / annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback