- valborg

Idag har jag haft en underbar dag :) Klockan 13 åkte jag ner till Hårstudion för att möta sarah och sanna, vi åkte bort till Mr James och mötte Virre och käkade en underbar lunch. Jag åt kebabrulle och de andra sallader, lite väl fetto! ahha men det var goddie. Sen åkte vi tillbaka till salongen och Sarah fixade mitt hår, nån centimetar kortare och nån nyans ljusare :) Love it! Nu känner jag mig vår fräch.

Ikväll har jag umgåtts med min vän Lisa. Vi har ätit varma mackor och suttit och tjatat om det mesta och de flesta. haha nej man riktigt trevligt hade vi det. Så käkade vi mina supergoda muffins som egenligen är maddes, mors kusin :) undra var receptet kmr ifrån från första början?!

Imorgon blire också en superduper bra dag :) 09.50 ska jag möta upp lisa och besöka staden :) undra om man ska unna sig nått nu när man fått lön eller om man ska spara(som alltid). Nått litet kan man väl få unna sig?
På kvällen blire iaf att unna sig grillad mat och vin :) Är bjudna till jenny och tror på en super trevlig kväll med nära och kära :)

På fredag blire sahara hotnights :) Ska också bli en super trevlig kväll :)

På återseende
Puss / annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback