- sälen

Sälen var underbart. Vi kom upp till sälen vid 22 torsdag kväll, käka lite chips och dipp och kolla tv. Men vi somnade rätt snart, eftersom martin jobbat konstant, och jag... jag... ja, jag är väldigt trött av mig!
Fredag morgon och vi vaknar vid 08.00 jätte pigga och vi är väl i baken vid 9.15 :) Vi växlar lite mellan tandådalen och hundfjället, men eftersom det inte finns tillräckligt med snä i transport liften får vi ta bilen.
Man kunde faktiskt åka de flesta backar, för det fanns snö, men på em vart det lite soppigt och tungt, men gick ändå rätt bra. Så är det ju alltid, vissa backar kan man åka och vissa inte...
Kvällen kollade vi på talang och åt kycklinggrytak, asagod :) så kompleterade vi med lite chips och dipp :)
Lördag morgon vaknar vi också med tuppen, helt underbart. Annars när man är i sälen orkar man inte gå upp utan ligger och drar sig till 10. Vi hade bestämt att vi skulle åka till trysil, 8 mil från sälen. Skit gött hela dagen, man kan säga att vi blev kräftor...! Massa backar, liftar å så, helt underbart.
på kvällen grillade vi fläskfilé och kollade robinson :)


Trysil


Trysil


Trysil


Min bränna! HAHA

Jag gillade min helg i sälen! :)
see ya

Puss / annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback