- helgen bara börjat, men är på topp!

Måste bara berätta om min underbara dag :)
vid 13 åkte jag och jessica "bakfull" allansson till marieberg. så illa var det inte men kunde inte hålla mig ifrån att skriva! Jag handlade skor, verkligen välbehövliga, ett par vita tyhskor, ett måste på våren/sommaren. jessica köpte också ett par skor, på skopunkten.. och jag böt mina som jag hade köpt för stora en annan gång! Jag köpte även ett par jeansleggings, verkligen sköna.... och såklart en tunika till dem :) Vi åt på bellini "the best resturant in marieB" ! Kycklingwook fick det bli och det smakade perfa. Tack jessica för en trevlig dagstur <3

Kom hem vid halv 6 tiden och ladda om för nästa möte med sarah. Åkte till konsum för att handla lite mat och började så småning om laga. Kolla lite tv och strök tvätt också, cred till mig!
Sarah kom vid 8 och vi åt kycklingfilé, potatisgratäng, tomat- och mozarellasallad, beasås och vitlöksbröd. MUMMA! :) Kollade "familyprogram" så ska det låta, men det är SKITBRA! sen singing bee... Där satt sarah och jag digga och sjöng i soffan :) Nu sitter jag med henne på jobbet, hotellet.

Sen ska jag åka hem och lägga mig och ladda inför morgondagen, kommer bli askul :) Sara har fyllt år och ska fira det på statt :) Men nu ska jag hålla sarah sällskap en stund så jag blir riktigt trött.. ska ju sova i mitt hus helt själv. Mor och far är i sälen och love är i göteborg.

Puss / annelie
kommerblikanon

Kommentarer
Saraah säger:

låter osm en jätte härlig dag tjejen! :) Och maten jag fick hos dig var underbart gott! men ack så mätt man blev usch o fy! Nu sitter vi här o har ont i magen båda två haha! ;D Hoppas du sover gott sedan:) Kram tack för en kanon dag! Pusss

2009-04-10 | 23:45:50
Bloggadress: http://vspe.blogg.se/
jessi säger:

hahah, ja dööör, jaj, säg inte för mkt, du ä nog föken bakfull idag ska du se ;)



tack själv!!!!!! <3

2009-04-12 | 11:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback