- cykeltur

Idag körde jag core på t.lagret. det var nästan riktigt roligt.. Har ju bara kört de på davids förut och det var verkligen annorlunda. Nu är de ju säkert samma pass på davids, men det var aslängesen jag körde de. Det här passet var på 45 min, kmr inte ihåg om det var det på davids med eller om det var 60 min. Iaf. en ava anledningarna att vi bytte gym var för att passen inte riktigt passade med våra liv riktigt. I alla fall, det är vägen hem från gymmet som jag vill prata om. Men kan säga att det hände mkt skoj på den resan :)
1. Jag cyklar på vänster sida upp för grundläggarvägen, och ni som brukar åka där vet att det oftast är ganska trångt, med tanke på bilarna som står parkerade längs den, därför cyklade jag på VÄNSTER SIDA. Då möter jag en gubbe på samma sida. Jag vet inte om han är sur eller försöker vara kläm-check(hur nu det stavas) "Har vi börjat med vänster trafik?" Jag känner att jag bara vill slå honom. Visst, nu visste väl inte han att jag cyklade på den sidan för att det stod bilar på andra sidan, men jag blir så irri! Om han inte försökte vara rolig så kunde han ha hållit käften tkr jag. Vet inte varför jag brusar upp mig men BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!
okej, vi går vidare till nr 2. Jag cyklar in vid dagiset "Hjärtansfröjd" på gångbanan och på baksidan av baggängenhusen. Där går det några ungar mitt på vägen, i kasnke 8 års åldern. En säger till mig "Vill du talla mig i röven?" NEJ TACK! :O vad äre för ord barnen använder. Talla? Nej, fyy!
3. Jag fortsätter och åker förbi stråhallen, fotbollsplanen där. Så ser jag carola, core instruktören på davids! HAHHA det var lite kul. Hon verkar så hetsig på nått sätt, rolig :P Va bara lite kul att jag såg henne.

Nu har jag fått skrivit av mig lite. Snart äre dags för sängen.

Puss / annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback