- en dag som alla andra

Kräftan 22/6-22/7

Du är retlig och det är lätt hänt att du tappar tålamodet med människorna runt dig. Särskilt på jobbet.

Nja, vet jag inte om det stämmer, visserligen har jag ringt till, inte till jobbet men bemanningen, och fick halvpositiva svar.
Har vart ledig idag, men jag vill jobba mer, det var det samtalet gällde.
Lisa blev jag heller inte grinig på ;)

Jag inledde min dag med en promenad, sen frukost. Ska gå imorgon med förhoppningsvis.
Sen kom Lisa förbi en sväng, vi kollade lite bilder på min dator, för igår kollade vi på hennes dator, rhodos bilder <3 vill med utomlands. Ska spara så jag kan åka med min älskling i vår förhoppningsvis.
Åkte hem till älskling en sväng för att ta in post och diska lite.
16.10 var det one tree hill. i love it. har sett det många gånger men mysigt att krypa ner under en filt med en kopp kaffe och titta på de.
Sen kom mammi och pappi hem. å lollo med för den delen. Mamma gjorde kycklingwok, det är mumma de.
Kollade Idol och sen Maria Wern. Maria Wern, vilken succe :) looove <3

Ska snart krypa ner i sängen, utan älsk, mindre mys...

Puss / annelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback