- städning.se

Kräftan 22/6-22/7

Månen gör det lättare för dig att njuta av saker du tycker om, så passa på att skämma bort dig själv.

Asså vet inte om jag skämt bort mig själv idag... tränat med lisa, ätit med henne, myst och kollat på andra avenyn. Sen har jag även städat hos min älskling.. jag spenderar ju även mitt liv där, så jag har ju egen nytta av att det är rent och snyggt. + att jag anna och lisa ska laga mat och kolla tv där imorgon.
Jag förstår inte att det ska vara roligare att städa hos nån annan än sig själv. :S

Nu är jag hungrig, men jag tror att maten är klar... vi väntar bara på att mor ska komma hem. Och ikväll är det inget spec. på tv... outsiders handlar om nakenfisar, not so intressant faktiskt. Blir nog att gå en promenix istället.

Puss / annelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback