- mys kväll

Kräftan 22/6-22/7

Du kommer inte riktigt överens med omgivningen men tisdagen blir ändå sensuell och kanske romantisk.

Men hallå, ska jag aldrig komma överens med min omgivning lr? Jag tycker att detta horoskop har stämt lite väl dåligt de senaste dagarna :S Men kvällen kan säkert bli sensuell och romantisk med Louise och Lisa :P HAHAH Vi ska iaf. ha mys hos älsk, äta god mat å kolla idol och maria wern :)

Har varit på sjukhuset hos min gammelmormor idag... det är hemskt att se henne. som jag har sagt flrut så tycker jag att det är bäst för hennes del att gå bort. hon lider, för att hon är såpass klar (har blivit sämre pga sjukdomen förstås).
Har ätit mammas goda vårrullar idag. och snart ska jag ta en kopp kaffe och kolla one tree hill :)

Puss / annelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback