- deep talk

mix megapol, när du blandar nytt med det bästa från igår....
hmm.. tänk om livet ändå kunde vara så lätt. Vad har skett? vi har blivit vuxna..
livet har sina goda stunder, men ändå är allt så mycket svårare än det har varit.
det man trodde skulle vara i evighet, har bara försvunnit.. varje dag har man nya löften, som man tillslut upptäcker inte kommer att hålla. man borde nog vara sparsammare med sina löften, det är inte många man kan hålla.

fan vad jag låter deprimerad... det är jag inte, lite kasnke... men liksom man har ju sagt så mycket som inte alls existerar nu... satt bara å funderade lite över livet.. vad blir det med det igentligen?



Puss / annelie
wonder

Kommentarer
fia säger:

det går nog bra med livet ska du se min vän : )du har ju mig ; ) hehe. puss på dig!

2008-09-23 | 14:29:13
annelie säger:

i hope :P

2008-09-23 | 15:22:40
Bloggadress: http://annlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback