- loppis

Kräftan 22/6-22/7

En fin måndag om du vågar gå din egen väg. En riktigt misslyckad dag om du istället följer andra.

Ja, vad ska man säga... jag har både följt andra och mig själv idag. Åkte hem till lisa en sväng, efter att hon hade väckt mig.. men det gjorde inget. Vi hade faktiskt en väldigt trevlig stund tyckte jag.
Sen åkte jag hem, i hopp om att det fanns nått gott att äta. Det fanns det ju tyvärr inte, så imorgon blir det att handla nått gott, är faktiskt väldigt sugen på sallad! Farmor var även här när jag kom hem, så jag satt och pratade med henne om allt och ingenting.

Jag skulle vilja åka med henne på loppis nån dag. Jag skulle vilja köpa massa renoveringsobjekt att göra om. Inga avancerade saker men jag är väldigt sugen på att måla om stolar, vet inte var jag fått det irfån, men det skulle vara kul. Eller måla om tavelramar och sätta fina kort i. Kanske ska ta med mig anna på en promenad och ta några fina höst bilder.

Puss / annelie
höstautumnherbst



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback