- framtid

Jag tror äntligen jag har kommit på min framtid. Jag är jättesugen på norge nu, helt plötsligt. Jag har väl alltid haft i tankarna att "gött och åka till norge och käna en massa penagr". Detta har blivit så himla mycket mer påtagligt nu, efter dagsresan till norge med anna. Att få ur tummen ur arslet och inte vara så jävla feg. Fan man kan väl lika gärna leva livet. Och hur mysigt skulle det inte vara att flytta ihop med min älskade.. till VÅRAN lägenhet :)
Efter det vill jag gärna resa, till asien. och även spara en massa pengar såklart. Jag saknar utlandet, snälla ta mig till varmare breddgrader :)



Thailand 2007

Sen vill jag läsa till sjuksköterska, barnmorska :) Det bara ploppade upp, är inte säker men kan ge det ett försök!
Sen är jag redo att skaffa familj ;) haha

Nu har ni hört min framtid.. tss :P
Nu ska jag gå ner och laga mat för jag ska vara barnvakt.

Puss / annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback