- karlskoga hotell

Igår kväll var jag sällskap med sarah på hennes (extra)jobb, karlskoga hotell. Det började med att en norman ville få in en norsk kanal på radion, inte den bästa radion, för det var en sån där ni vet som man skuruvar på för att få in kanalerna. Å där mitt i allt skulle vi få in en norsk kanal. När vi väl hade fått in en kanal som inte var den rätta (men verka funka bra ändå) så ville han inte ge sig av. Nej istället stod han och pratade med oss från 23-01 :S eller rättare sagt han pratade hela tiden, sarah och jag nicka och log mest :P Nej sa sarah, ska vi slå på ne film... så gick han äntligen och satte sig :)
Sen kollade vi på The Hills :) Så tänkte vi gå och hämta lite varm choklad, för vi frös, så sitter en myskagubbe(som vankat omkring i lobbyn i flera timmar utan och sagt nått ord) och tittar på PORR! I LOBBYN!! :S
5 avsnitt, sen var klockan 3 och dags för mig att åka hem.

Idag är det fint väder och jag känner för en lång promenad :) får se om jag får med mig älsk som var ute igår! hoppas :P ahha
Nu ska jag gå in och mysa med han en stund, se om jag får upp han.

Puss / annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback