- starre

Jahopp, igår var det utgång. Jag, lisa, kristin och sofie var hemma i martins lägenhet och satt å pimplade å hade trevligt, en lång stund framför spegeln med :P Sen bar det iväg till maja, så satt vi där en sväng. Även där en lång och trevlig stund framför spegeln.
På statt var det som vanligt kan man konstatera :P Efter viking hittade jag ett ragg som jag följde med hem, nämligen madde :) ehhe min mors kusin. det var trevligt. Så fick jag även ett telefonsamtal från min man <3 han mådde bra, bra då slapp jag vara orolig för honom. Så ringde han när han hade kommit hem också, det var bra älsk.

Idag har det verkligen varit en slappardag! blev inte så många timmars sömn inatt.
Sen ska jag titta på wallander, kommer säkert somna. gött de ;)

Puss / annelie
kooomheeem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback