- helgen

Jag kan sammanfatta min helg med ett enda ord. JOBB! Det är mycket bra för min plånbok men mindre bra för mitt förhållande. ahha nej men jag hade hoppats att få spendera helgen med min älskade eftersom han är borta i hela 11 dagar :( Jag saknar honom redan idag, bara för att jag vet att han ska vara borta så länge. Men men, sånt får man ta.
Tillbaka till helgens början.... jag vill faktiskt börja den på torsdag morgon :) Då åkte jag och hämtade upp min vän sarah, för att sedan åka vidare mot örebro :) Först ett besök på underbara marieberg :) Hittade en kjol som jag letat efter, jag vet inte hur läng. till det en raffig t-shirt ;) Det var verkligen ett kap vill jag lova. sen bar det vidare åt ikea, eller ica som jag sa :P Det var inte direkt kapande :P eller om man tänker efter så var det det, men inte för min plånbok direkt :P Nej men man behöver sånna dagar då man bara kan handla å inte tänka på plånboken. Som jag verkligen inte gjorde, sorry sarah :P Men fick med min nyttiga sajer därifrån.
Sen åkte vi hemåt, och sarah skulle till vårdcentralen som var stängt, 5 min innan det skulle stänga!!! haha
Sen fick jag äntligen träffa min man som kom hem från jobbe. Mys.

Fredag var en avkopplande dag, och på eftermiddan så ringer det från bemanningen och frågar om jag kan jobba. Det kan jag ju, naturligtvis :) 7-21 lördag, 8-17 söndag. helgen ändrades från några avkopplingsdagar med martin till ca 5 timmars avkoppling :( men jag är nöjd! :) ahah

Lördagen blev det ju jobb då, men på min lunch 13-16 var jag hemma hos älsk å åt.
Så tänkte jag ju åka till lisa efter jag kom hem vid 21, men dusch och sömn stod på schemat ist.

Söndag, upp kl 7, jobba, träna :) det är gött iaf.


Nu längtar jag till jul! :)

Puss / annelie


Kommentarer
fia säger:

synd att du inte kom till lisa. ville ju träffa anneläj : ( måste se till att ses nång dag snart : ) puss på dig, vännen.

2008-11-24 | 18:18:07
Bloggadress: http://frokenkvist.blogg.se/
jessica säger:

kul att du få¨r jobba, är det på geo eller? :)

13-16? :O vad är det för lång rast.. vilken lyx! haha.

2008-11-24 | 21:00:58
annelie säger:

jess på geo, jobba med din mor :P a fast inte när man jobbar 11 timmar :P hihi eller liksom, det är som en håltimma, å det vet ju VI hur det är :P hehe

2008-11-24 | 21:53:37
annelie säger:

jadu fia, ville men det tog emot :P ahhaha Det måste vi verkligen, jag tror att jag har fått för mig att du BOR i karlstad, men det gör du ju faktiskt inte :)

2008-11-24 | 21:54:57
Anonym säger:

Kom t Oslo och hälsa på i helga! så kan du ju hälsa på din gutt samtidigt :P

2008-11-24 | 22:57:31
Bloggadress: http://annapalmer.blogg.se/
annelie säger:

Asså jag har andra planer.. haha nej då, men jag har verkligen inte rå.... får se om jag kan komma en annan helg :)

2008-11-25 | 20:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback