- skor

Idag har det skett massa roliga saker :)
Mamma å jag åkte till ceved för att kolla på aerobicskor åt mig :) Hittade ett par jätte fina :)
Sen bar det av ner till stan, där inhandlade jag ett par svarta gamla godingar. :)
Åkte hem och åt och därefter fick jag ett väldigt trevligt samtal från bemanningen, jobba onsdag kväll! underbart :)
Och sedan en promenad med lisa och casper, i mina nya skor såklart ;)
Det här samanfattade jag väldigt kort märkte jag, jag tror det blir så när man vill berätta allt på en gång :P
Jag tänkte på nått speciellt förut idag, men jag har glömt bort vad det var, annars hade jag tagit upp det här.
Nu ska jag nog kolla ett snitt andra <3 hehe

Puss / annelie


    






Kommentarer
Anna säger:

Meh jälla rich bitch! Två par skor!

2008-11-25 | 21:23:15
Bloggadress: http://annapalmer.blogg.se/
jessica säger:

åå, tomteskoooor! :D

2008-11-26 | 10:49:45
Annelie säger:

Till anna!

Fick ju ett par i julklapp...

2008-11-26 | 22:29:34
Annelie säger:

Till jessica!

Visste att du skulle skriva de :P

2008-11-26 | 22:29:58
jessica säger:

klart du visste ;) vi är ju inte soulmates för intet!

2008-11-26 | 22:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback