- tänka & tycka

Allt försvann, skriver ner lite, men inte allt igen !

Ännu en dag på praktiken. Sen hem, kolla vbå, är rätt spännande nu faktiskt :P sen gick jag en sväng med Anna och sökte jobb :) Åh, jag vill verkligen ha... men tänk vad man kommer att sakna skolan efter några månader... Men studenten, tänk vilken underbar dag.

Vill att den riktiga våren ska komma nu :) Iaf till påsk ! det är ett måste! Å sen vill jag ha fint väder när jag & älskling åker till sälen... Så vi kan sola lite :)

Har tittat på det nya programmet. Det var faktiskt ganska bra :) The starter wife, tror jag det hette. Spelade in det efter också... som jag ska titta på sen, om jag inte är för trött, som jag brukar :S Brukar somna ifrån martin när vi kollar film :O stackare :P

Nu sitter jag å tänker på tatueringar :) vill ha en. men jag står fast vid att jag ska tycka om den ordentligt, annars kan det kvitta. Nån som vet nån bra sida ? :P


Till sist:

Tack för att du har fått mig att förstå vissa saker, det är det som betyder.

Du är bra och jag beundrar dig.

Tack Lisa! <3



Puss / annelie
missmymartin


Kommentarer
fia säger:

fick reda på att du skulle till sälen igår när jag gick på promenad med din mormor^^ vi pratade om martin. hon är allt sugen på att träffa han ; P hur länge är du där? puss gumms

2008-03-12 | 18:32:42
Lisa säger:

åh baby du är så jävla bra!
loveyou

2008-03-13 | 15:01:26
Bloggadress: http://lisabodini.blogg.se
Tiger säger:

HAHA vbå är faktiskt spännande nu!

2008-03-16 | 18:39:37
Bloggadress: http://madelenetiger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback