- me

åå hallå där.
Har ni nån gång känt att ni vill vara en nyare verisoion av er. Att ni vill förnya er på alla sätt och vis? Jag har känt så idag. Jag vill ha massa nya kläder, nytt smink, nya vanor, ny gångstil... liksom småsaker som man inte annars tänker på överhuvetaget. Det är lite konstigt, men jag tror att nån har känt så nån gång.

Idag har elin och jag haft gympalektion... olika tävlingar med en vinnare i slutändan :) Madde, Elina och Jesper. en applod till er :)
Sen har vi haft svenska prov, kändes som om det gick rätt bra måste jag säga.. peppar peppar ta i trä :P
Socialkunskap med en flamsig(det var ett bert ord hörde jag :P) jessica :P hehe Asså när hon sitter och skrattar är det inte långt ifrån ett skratt ifrån mig med måste jag säga, ävan om jag inte vet vad det är hon skrattar för, det kanske är det som är det roliga :P Ser jämt "det-är-en-helig-hund-skrattet" framför mig, eller hör rättare sagt :P

Efter skolan gick jag en promenad med anna, till jysk, vi är stammisar där, iaf. jag :P Hon skulle titta på en ny bett! sen fortsatte vi mot Hallbergs färg för att kolla tapeter och lite duschar :P konstiga modechang dom har nu för tiden :P

image19

Närsta stopp var konsum, där jag köpte glass. Och anna skulle absolut inte följa med min hem å äta den, för hon skulle minsan vara nyttig. Det slutade med att hon följde med mig hem och åt glassen(som jag för övrigt hade slängt i backen), även nåra cheezballz gick ner :P

Nu ikväll har jag lagat mat till mig och lollo, stuvade med köttbullar, jag älskar stuvade :) Sen har jag även svarat på en intervju som lollo har gjort...här kommer den:

Älsklingsfärg: Rosa
Älsklingsdjur: Katt
Älsklingsmat: Kycklingfilé, potatisgratäng och mozarellasallad
Älsklingsbil: Den röda bmw:n, med rätt förare såklart!
Bästa land: Thailand
Favoritsång: Britney Spears - Piece of me
Vem är snygg: Martin Karlsson :)
Artist: Har ingen speciell men Ronan Keating är väl bra :P (Lollos stavning Rona Kidin)
Tv program: One tree hill
Instrument: Gitarr
Bästa dag: Midsommarafton 07, hela kvällen är oförglömlig!
Det dåligaste du har varit med om: Bråk är alltid dåligt
Film: Har nog ingen speciell

Sådär... det var allt för idag... :)
Puss / annelie

Kommentarer
LISA säger:

HAHA kul inteervju ;D

2008-03-04 | 21:40:55
Bloggadress: http://lisabodini.blogg.se
jessi säger:

HAHA, igår vare faktiskt det är en helig hund skrattet ;D samma tryck i, kul intervju, hade hon kommit på den själv eller? haha!

2008-03-05 | 10:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback