- måndag, en veckas början

åh, vaknade upp i älsklingens säng... ville INTE upp :(
men jag måste säga att det är en jobbig vecka trots att vi är lediga på onsdag. Har prov imorgon, gympalektion och en begravning på fredag. usch :/ gillart inte. Varför ska bra och snälla personer få dör så himla tidigt....? Min morfar t.ex. dog när han var 52 år, jag gick i 6an då. Det var det hemskaste jag har varit med om.

Mormor och Morfar + några vänner åkte till Dominikanska Republiken i dec 2001.
Dagen efter att dom har kommit ner ska dom gå ner å sola och bada.
Mormor och en till går i förväg, upp till rummet efter, morfar stannar kvar en stund.
När han inte kommer upp på rummet går mormor ner och letar efter honom.
Sen vet jag inte säkert men han kommer till ett sjukhus och mormor måste identifera honom.

Telefonen ringer hemma hos oss mitt i natten och hon berättar vad som har hänt. Allt brister och vet inte vart man ska ta vägen :(

Nu ska jag till skåne på begravning. En barndomsväns pappa har dött p.g.a. den hemska sjukdomen cancer. Usch jag hatar den! Varför ska den förstöra så många människors liv ?


Nog pratat om de!


Dagens skoladag var väl inget speciellt. Å min såkallade fritid fick spenderas framför läxböckerna, med klusiler, morfem, bilabialer m.m. Hoppas provet går bra imorgon... lycka till alla!!

Puss / annelie


Kommentarer
lisa säger:

usch :( vilket sorligt inlägg. och synd det där med din morfar =(

2008-03-04 | 13:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback