- lovlovlov

hej my darlings
idag har jag inte gjort så mycket fast jag har de, kan man säga så ? jag gör de iaf. :P
jag har strosat runt i mitt hus och plockat lite kläder, lite fotvård, lite brynvård m.m. sen har jag varit hos min gamla gammelfarmor och ätit lite mat. så fick jag reda på att hon och min gammelfarfar (som jag aldrig har träffat) skulle ha vart gifta i 60 år imorgon. dom fick inte ens fira 40 årig bröllopsdag, synd :( jag längtar tills jag får fira guldbröllop... ahha nejdå, men jag vill göra det senare i livet :P ahah

sen har jag varit hos sarah, hon har pysslat och dolat med mitt hår. alltid lika trevligt.. men det gkorde inte såå ont idag måste jag säga :P ahaha det gör du bra gumman :)
efter det åkte jag hem å åt lite mellis å kollade bb :P tänk när jag gjorde det förra gången, med världens bästa kompis... saknart.. men livet förändras, vare sig man vill eller inte.

och vid halv 8 droppade sara och sofia in.. liten stund senare kom jenny. vi kollade tatuerad torso, den var faktiskt bra... fast vi pratade genom filmen så :P



"just ja sara, du hade jordnötsringar va ? , ej, jag bara skoja"
hahah vem försökte du lura ? ;)

nu ska jag nog gå ner å ta lite glass :)

Puss / annelie
kom.hem.nu

Kommentarer
jessi säger:

bb är bäst, och du är saknad!
jordnötringar är GOTT! :D

2008-03-27 | 11:29:58
fiia säger:

haha, tänkte vara lite smidig där vettu ;)

2008-03-27 | 14:27:56
Lisa säger:

jaa bowlling nästa heelg ;D fuunfun =)

2008-04-10 | 10:40:34
Bloggadress: http://lisabodini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback