- jahopp, då är det tomten vi väntar på då ?

jag bliiir så trött... trodde det skulle bli vår.. å när man slår upp ögonen imorse så är det dyng vitt ute :S Asså förlåt för detta eviga tjatande om våren, men jag vill verkligen ha den här...




Nu är det lov och ändå har man en massa plugg.. :S jag har skrivit lite om min praktik idag.. ska lämnas in när vi kommer tillbaka. Sen har jag Jehovas vittnen-arbete att göra också... å psyko.. men en sak i taget ! ahah

Idag vart jag även vart ute och gått.. gick till konsum för att inhandla lite grejer...

sen har jag kollat lite på big brother, hha tycker det är lika kul fortfarande, jävla skit program egentligen men :P ahah

Hmmm hoppas på att sarah kommer hit ikväll :) va faktiskt dyng längesen vi umgicks... hoppas det blir ändring... :) Ska till henne imorgon och frisyra lite :P alltid lika kul och ont! haha

Till kvällsmat får det nog bli spenat :P i like it ! har updaterat min andrablogg också om ni vill titta :)


http://annlii.blogg.se/melike/

Ha en trevlig kväll :)
Puss / annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback