- hoppsan, det bara blev så

... att jag inte har skrivit på länge.... när martin är hemma blir det inte så mycket tid för dator.. det är bra tycker jag :P men vill inte glömma att skriva blogg :P fast blogg är ett sånt moment man måste ha tid för... tid å skriva och läsa! :P

Aja, va på statt igår, det var inte så kul... stundtals ni vet. I slutet, när halva sällskapet hade gått hem , stod jag bara och väntade på min man vid garderoben och pratade med garderob-linda ;)... han hade ju kul iaf... det blir ju liksom vad man gör det till så.
Innan statt var vi hos elina och firade henne. det var roligare än på statt... men roligast var det i början när vi lekte lite... oj, va hemligt det lät.. :P jag menade att vi lekte en ordlek... man får inte säga ett helt ord...typ M - (nästa person) - I - (nästa person) N Denne sa MIN, ett helt ord å den får dricka... det var en kul lek som jag aldrig kört förut. Sen kom det en massa folk ! :)

Nu ska jag gå in och lägga mig brevid min pojkvän å höra om han kanske möjligtvis har lust att gå upp! ahhaha

Puss / annelie
misslajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback