- en fixar lördag

Igår va martin å jag i örebro :) det var mysigt. vi gick på ikea å köpte lite grejjor :) sen va vi på jysk och em å kolla byrå, men det var ingen vi föll flr direkt så vi väntar... så anna, du kommer säkerligen att få höra mer tjat om denna byrå :P Sen va vi på ett godislager med :P

Idag gick martin och jag upp tidigt :) ganska iaf. typ halv 11... så åt vi frukost, mackor med ägg :) sen städade jag faktiskt lite :) å han åkte å tvättade... sen köpte han med pizza hem, igentligen ville jag inte äta de för det har varit lite väl onyttigt i helgen, men det var ju iaf. kebabpizza, med sallad så :P Sen skruvade vi faktiskt ihop en skohylla :) som har stått i martins förråd x antal månader ;) Det var roande tyckte jag :) Sen satte vi upp 3 persienner :) och det kändes så skönt att få så mkt gjort :)

Kollade melodifestivalen, är inte Björn Gustavsson för rolig eller ? :P Jag tycker att han kan vinna melodi. visst?! :)



Snart ska jag knalla iväg mot min man kanske. Ska nog kolla lite BB, jag saknar det lite :( kan de inte börja så man får nått skit att följa varje dag :)

Puss / annelie

Kommentarer
lisa säger:

hejja björn! :)

2008-03-02 | 14:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback