- små tissar

Jobbat idag, började sju så jag är aningen trött nu... efter det kom jag hem och lagade lite mat. sen bar det iväg till stan med anna. köpte två brottarlinnen, i love them :) sköna att träna i. köpte lite body lotion och hand wash med.
Vid 16.10 var det pump som gällde, fick inte med lisa.. men anna och jag körde.. inte så många där, skönt :)
Fort hem och duscha efter träningen för att sedan bege sig till sarah, där också madde var :) trevligt att umgås lite. Vi lagade lite mat, eller ja, sallad ;) gött dé. Fick se på hennes små kissungar, såååååååå himla söta :) <3
Nu ska jag tala om för er att det är dags att krypa till kojs för min smak :P heheh upp å sola imorgon! :)

Puss / annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback