- mycket att göra

hej-hopp-gummi-snopp!

idag har jag haft en lång lista på "att göra saker", men som vanligt prioriterar man det roligaste sakerna först och de viktigaste sist.
Jag skulle kolla lite matte, vad jag behöver träna på, såhär inför provet nästa vecka.
Jag skulle kolla lite psykologi...
Övningsköra
Städa mitt rum

Men det jag med skulle göra som jag faktiskt gjorde var:
Träna body step :)
Köpa nya batterier till min cykellampa
Baka kakor :P



HAHAH !!

jaja, så var den dagen gjord.
fast jag glömde en väldigt viktig sak som har hänt idag, som gjorde min dag väldigt glad.
Alla våra föreläsare är spikade för temadagen :)

Nu ska jag snart gå ner och kanske göra nån nyttig grej till innan jag går till sängs, om jag orkar ;) ahhaha

Puss / annelie

Kommentarer
lisa säger:

skriiiiv meeeeeeeeer ;D

2008-01-26 | 12:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback