- torsday

hellu
sitter här och väntar på att min man ska komma hem... och medans jag gör det tänkte jag skriva lite.
Idag har jag vare i skolan, ofcourse :P Vi hade Psykosocialtarbete + socialkunskap :P aah redovisningar, å inte vilka redovisningar som helst (eller det har blivit det för oss nu) dom är timtals långa :P ahhaah han 2 på 2 timmar typ... men det är intressant så det gör inget !
Sen kilade vi till maten, spagetti å köttfärssås.. det duger faktiskt ganska bra.
Sen var det att hurta bort till sarahs salong... hon skulle terra å fixa frilla :P ahaha men hon va inte på humör idag, eller hur ? :P ahha gumman <3
Cyklade hem, pluggade lite svenska, som vi har prov i på tisdag... aaaaaaaauuuuuuuuooooo bla bla bla..
Sen var det dags att gå till elin å skriva ner våran gympalektion... JOBBIGT ! :D asså lektionen, för de som ska utöva aktiviteterna ;)
Det var trevligt att umgås med elin en sväng + agnes + vaktlarna ;) ahaha

Maaaat: Blomkålssoppa, sådääääääääääär va :P ahha
JAG ÄR HUNGRIG NU ! :(

Men nu tror jag jag ska ringa min man å se vad han håller på med, elelr vart han håller hus rättare sagt....

Puss / annelie

Kommentarer
elin säger:

hahah. dom kmr få ett helvete på tisdag ;>

2008-03-02 | 13:59:13
Bloggadress: http://ilinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback