- degu

Hej där alla vackra personer :)
Idag har jag vart i skolan, en trevlig dag om jag får säga det själv. Va lite bitter imorse när jag skulle till skolan... men det löste sig, tack vare min klassmates :P
Började med relli som va lite segt.. satt mest å lyssnade å skrev... sen hade vi klassråååååd :P vet inte om vi kom fram till så jätte mycket iofs :P Svenska, bestämde provdatum nästa tisdag, så det blir väl å plugga på det lite i veckan...
Sen vare lunch, stuvade mackisar med köllbolls ;) guuudiguuuudi :) Sen kommer vi fram till EN av dagens höjdpunkter :P Jag, Fia, Elin & Elina gick till willy's, posten(för att hämta mitt körkort :), DJURAFFÄREN!

Elin skulle köpa mjölMASKAR till sina pippisar :) Å vi gick runt å tittade.... fört in i TERRARIUM-rummet, usch å fy, inte min avdelning precis ! sen kollade vi fiskar å fia å jag gjode ett litet expriment kan man säga :P ahhah Vissa fickar blev dyngrädda när man stack fingret mot glaset, å vissa fiskar vart mycker nyfikna... ahhaha

Sen gick vi in i PÄLSDJUR-rummet   :D  Där var de, de sussa degu djuren :P ahhaha jag vart helt kär :) en sån vill jag ha kan jag lova.... till oc´h med TVÅ :) dom måste vara de, eller ja , helst :)

image17

Söööööööööööööööööt va ? :)

Om någon har haft en sån, skriv din åsikt om dom !! :)

Tillbaka till skolan.... Vi hade filosofi, det var skönt, bara soc :) ahhaha + att vi bara hade 50 min som gick dyngfort :)

Sen gick vi in till rektorn en sväng å klagade på att våra APU veckor inte är schemalagda, så vi skulle liksom får jobba på APU:n och skolarbetet :S aja, hoppas det blir ändring !

Sen for jag, elina, madde å elin hem till elin för en kopp te(flera btw) å mackor :) Det var myyyyyyys må jag säga... å så tittade vi på hennes pippifåglar :) söta :)
Så nu är jag dyng på DJUUUUUUUUUR :) jag vill gärna ha päls på mina :P

Puss / annelie

Kommentarer
elin säger:

åååh! det var jätte mysigt att du ville förlja med till mig söto :>

2008-02-26 | 17:26:02
Bloggadress: http://ilinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback