- shopping och tröst ätande

Idag åkte jag och sofia in till örebro för att  möta upp anna, som är så duktig att hon pluggar matte där! Vi skulle shoppa, och jag hade tänkt att bränna mitt kort :) men ack så fel jag hade.. blev bara ett linne, iofs. var det en av sakerna jag skulle ha, så jag är nöjd :) men ville ha så mkt mer ! :( haha så det fick bli at ta en fika innan vi åkte hem... imorgon blire mer shopping med anna i hope ;)
Nu ska jag gå ner och måla mina naglar med knallrosa nagellack, för jag har inget bättre för mig.. + att det är ett "misstroende-färg-nagellack", jag vill ha ett rött, vanlig röd färg liksom, men såfort jag ska prova det så är det rosa... finns det INGA VANLIGA RÖDA nagellack. Har du ett vanligt rött nagellack, märke och nr tack !!! :)

Puss / annelie
tröttförbannad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback