- hungry

Idag har jag städat mitt rum :) Asså min släkt kommer ikväll... för jag fyllde år, för längesen, men tiden har liksom inte kommit att ha kalas förns nu. Alla är ju borta på sommaren å så... Faktiskt dåligt planerat att föda i juli! ahhaa nej då, i like, men ändå :P
Annars idag har jag varit ute och gått.. först till badhuset, för att sola :) sen vandrade jag upp till stan för att möta anna, jag skulle handla lite på hm.. letade väska också, utan resultat ! :( Sen fortsatte anna sin färd mot sitt jobb och jag mot "Hårstudion". Jag skulle kolla ut färg :) eller :S , menade jag.
En sak jag skulle göra idag, som jag inte har gjort, var att baka havreflarn, ur min favvobok :)



dem får faktiskt gästerna vara utan :(

Nu ska jag gå ner och rulla tummarna tills de kommer, för jag hungrar ihjäl snart... mammi har gjort asgoda pajer :P

Puss / annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback