- brownie

På förmiddagen gick jag en promenad med anna, vi gick till badhuset, för jag skulle sola :P Jag funderar på att färga håret brunt... vet inte om jag ska färga mörkbrunt eller ljusbrunt... vad tkr ni? det ska inte finnas några blonda spår kvar bara. Funderar även på att spara ut till min vanliga hårfärg efter att jag har färgat det, antar att det syns mindre om håret är mörkt. men jag vet inte... gillar inte min vanliga hårfärg så jag kommer ändå färga om det när det växt ut säkert, men skulle vara kul :) Jaja, jag vill iaf. bli sneppet brunare om jag ska färga det, vill inte se likblek ut...
Efter promenaden kom jag hem och maten stod dukad på bordet, köttbullar och mos.
Sen var jag tvungen att ringa ett samtal till bemanningen, så jag får lite jobb framöver :P
Asså tänk, vi som tog studenten nu, nu har vi inget att falla tillbaka på, vi måste ha jobb, annars kan vi inte leva :O det är lite läskigt, men ändå skönt på nått sätt.
Ikväll ska anna och jag träna, svettis :) min favvo.
Imorgon kommer min man hem :) när jag har varit på möte ska vi åka mot sälen och måla om hans stuga :) helhelg med honom <3
Nästa helg röstar jag för fest! :)

Puss / annelie
imahappygirl


Kommentarer
fia säger:

fest ingen protest! : D

jag är på ;)

2008-08-13 | 19:44:34
Bloggadress: http://frokenkvistblogg.se
Anna säger:

Vi styr värsta feta festen! ;D

2008-08-16 | 13:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback