- auf deutsch, bitte!

jag har typ glömt bort all tyska, och imorgon ska vi åka dit...! hur ska det gå ? :O haha. Ser inte fram emot en låång bilresa dit ner.. fast lite skönt att komma dit :) men kommer sakna love här hemma!
Det är nämligen så att vi ska på bröllop där nere och idag fixade jag den sista biten på dagen-till-ära-outfiten. Jag och lisa var nere på stan å fikade.. mys :)



Idag var det sista dagen på jobbet, sorligt faktiskt. Jag hade bakat muffins, pollymuffins och hallonmuffins :)
När jag kommer hem från tyskland blir det möte på geo med alla vikarier :)

Men nu ska jag packa färdigt!

Puss / annelie
im gonna miss you

Kommentarer
jessica säger:

du gjorde väldigt gott intryck på geologen har jag hört :) va kul :) :) lycka till i framtiden ller vad ja ska säga,haha.. de där lät ju lite kort och hemskt men ... :O ..PUSS!

2008-08-06 | 10:23:47
fia säger:

kom hem fort, anneläj! : )

2008-08-06 | 21:27:58
Bloggadress: http://frokenkvistblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback