- sundag

guuuuudars vilket fint väder det har vart idag då :) jag blir så glad! :) solade hela förmiddagen, när jag kollade hade jag fått färg i min uringning! ahha gissar att solaen är VÄLDIGT stark på våren :) satt å läste massa tidningar.. typ sånna med mat, hälsa och inredning m.m. jag gillar dom, dom är mysiga :)

Sen kom fia och hämtade mig, vi gjorde ett besök på staden. kollade lite skor till student och bal.. köpte lite mjukgörande å så med :P Va faktiskt på stan i 2 timmar, ganska länge för kga om jag får säga det själv. Sen köpte vi oss en varsin lakrits puck... den var lite toomuch, haha nej men det skulle inte ha vart nån lakrits inne i den. Annars var den dynggó ;)

Nu ska jag gå ner och börja med maten, för sen ska jag umgås med liiiiiiiiisa <3

Puss / annelie
saknar martin <3


Kommentarer
Lisa säger:

puck är årets glasss snygging ;D

2008-04-18 | 19:42:44
Bloggadress: http://lisabodini.blogg.se
elin säger:

jag har snyggaste brännan idag.
man får skämmas ju ;p

2008-04-20 | 15:21:44
Bloggadress: http://ilinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback