- bra gjort

Måste börja med att säga att gårkvällen var trevlig, med lisa och eva & adam, grönsaker och dipp :)

Idag har jag hunnit med en massa saker, så dagen har faktiskt gått fort å snart kommer min älskling hem :) <3

Dagen började med en promenad, korpens tipspromenad :) hoppas jag vinner nått ! hahah den gick förövringt från kiwanis club, där jag spenderade många dagar december 2005 :)
Därefter åkte vi hem och åt, kåldolmar... hahh det var rätt gott faktiskt.. va väldigt skeptisk innan men.
Sen hjälpte jag mamma & pappa med att ta upp vårat altangolv där mamma skulle sopa.. hmmm, vet inte riktigt varför, men så var fallet. Blir så glad när man är ute i solen och fixar inför sommaren :)
Sen har jag kollat lite Big brother varvat med å plugga, man måste faktiskt förena nytta med nöje :)
Och nyss va jag ute med lisa & casper på en promenad i aggerudsspåret, det var mys :)

Nu är pappa och hämtar sushi. Lisa sägaer att det är gott, men inte JÄTTE gott. Hon säger att det en del saker som inte är så goda, och låter liiite skeptisk... men hon säger att hon blir sugen på det när vi pratar om det, det är det som gör det så spännande :)
Uppdaterar mitt betyg efter min måltid ! :) ihihihi Sushi är ändå något man måste prova ! :)

Puss / annelie

Kommentarer
eem säger:

ua, sushi är inget vidare! men hoppas du tyckte det satt som en smäck!

2008-04-20 | 18:58:19
Bloggadress: http://emeliemalmborgs.blogg.se
Lisa säger:

åååh suschi ja ska me äta idag tror ja ;D
hör av dig sen när du ätit så ja vet va du tkr ;D

2008-04-20 | 19:02:08
Bloggadress: http://lisabodini.blogg.se
charming man säger:

Har du haft en bra helg?

2008-04-20 | 19:05:32
Bloggadress: http://charmingman.se
Fia säger:

Tävling på min blogg.. den slutar den 27 april.. Info står på bloggen.. var gärna med och tävla.. trevlig kväll :)

2008-04-20 | 19:18:17
Bloggadress: http://bergden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback