- Söndag den 21 oktober

Okej, nu har jag bestämt att jag sak börja skriva i denna blogg liiiiite oftare :) ska vi se hur det går...

Nu äre bara 9 dagar kvar till thailand :) å meningen är väl att jag ska skriva i bloggen när jag är där nere, så ni vet vad jag gör...

Helgen har varit underbart kul! Fredagen spenderade jag med soc:arna :P å nåra soc:wannabes ;) Vi va hos lisa och hade lite förferre innan det bar av till statt och markoolio. hehe, inte för att jag såg så mkt av honom eftersom två-meter-höga killar ställer sej längst fram å nördar !!

Dagen idag då ! Jag kom hem från martin vad 11 typ.. har typ inte gjort någonting.... duschat, käkat, pluggat lite å så.. måste nog fortsätta med pluggandet lite... :(

Aja, see yá, tomorrow maybe ! ;)

 käkade kinamat.   kollade lite idol.   var allmänt glada :)

mer bilder finns på  http://annele.bilddagboken.se/

Puss / annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback